Vila i frid<3

Än idag går tankarna till Rebecca Aronsson, hennes familj och min lillasyster Jennie! Så mycket annat kan jag inte tänka på just nu..

Jennie kommer själv att berätta på sin blogg vad som hände i lördags den 7 maj då hon hittade Becca helt livlös på hotellgolvet i London, men detta kommer hon göra först när hon orkar!

Jag lider med min syster som ännu inte kommit över morfars bortgång än och sedan hitta sin bästa vän död.. och inte nog med det, skedde detta i ett helt främmande land och hon var helt ensam natten till söndagen.. =/

Jag lider även med Beccas familj, tankarna går till er hela tiden!

Rebecca var den starkaste personen jag kände, när morfar gick bort gav hon mig stöd och gav mig styrka! Du var en väldigt omtänksam och fin tjej som var mycket omtyckt! <3 JAG SAKNAR DIG REBECCA, OCH JAG VET ATT JENNIE SAKNAR DIG ENORMT MYCKET OCH DET GÖR MIG SÅ FRUKTANSVÄRT LEDSEN! att vi aldrig mer kommer se ditt leende här hos oss :(

Vila i frid kära Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Anki (Rebeccas moster)

Åh vad fint skrivet av dej.Din omtänksamhet emot din syster och saknaden efter Rebecca.Skönt att veta att Jennie har dej som stöd också.Kram

2011-05-10 @ 18:19:32
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: En följare.

Stackars Jennie. Ta hand om henne.

2011-05-10 @ 22:11:14
Postat av: Marie

Tänker mycket på Jennie. Så tufft för henne att stå där helt ensam.Ge henne en kram från mig.

Marie (kompis till Rebeccas moster Anki)

Ps. Skönt att Jennie har dig att luta sig emot.

2011-05-11 @ 11:35:12
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du länka Jennies blogg så är du snäll? :)

2011-05-13 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0