Älskade söta pojkvännen!


Skrattade nästan så jag dog igår när min underbara pojkvän tog på sig mina kläder och jag hjälpte han på med löshåret, och han gick ner till min familj och sa: heeej mitt namn är Patricia! ;)
HAHA söt han är som gör allt för att få mig på bra humör varje dag ;)
VISST ÄR HAN SÖT? :)

6 April

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår... :) idag är jag ledig så då passar jag på att städa mitt rum, är aldrig hemma typ men är skönt om det är städat när man väl kommer hem! :) fast känns sjukt segt att städa när man aldrig får det som man vill ändå :( JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN!! :) fast samtidigt vill jag bo kvar hemma.. men det är mycket som har ändrats här hemma på sistonde.. förut åt vi alltid middag tillsammans och hela kylen var full med mat.. nu äter mamma och pappa bara middag om de är hungriga, för jag och jennie är nästan aldrig hemma ändå.. och i kylen är det med stor förändring.. finns inte lika mycket mat.. kanske för att det mest är jag och jennie som äter "frukostmat" hemma..

Senare idag ska vi äta middag hos mormor! :D Tycker om att vara med min mormor, fast jag saknar morfar väldigt mycket! Fattar inte riktigt att han är borta föralltid! :(

Har fortfarande ingen dator så har inga bilder på pappas segaste dator...

Vet inte vad jag ska skriva om ens...

6 April

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår... :) idag är jag ledig så då passar jag på att städa mitt rum, är aldrig hemma typ men är skönt om det är städat när man väl kommer hem! :) fast känns sjukt segt att städa när man aldrig får det som man vill ändå :( JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN!! :) fast samtidigt vill jag bo kvar hemma.. men det är mycket som har ändrats här hemma på sistonde.. förut åt vi alltid middag tillsammans och hela kylen var full med mat.. nu äter mamma och pappa bara middag om de är hungriga, för jag och jennie är nästan aldrig hemma ändå.. och i kylen är det med stor förändring.. finns inte lika mycket mat.. kanske för att det mest är jag och jennie som äter "frukostmat" hemma..

Senare idag ska vi äta middag hos mormor! :D Tycker om att vara med min mormor, fast jag saknar morfar väldigt mycket! Fattar inte riktigt att han är borta föralltid! :(

Har fortfarande ingen dator så har inga bilder på pappas segaste dator...

Vet inte vad jag ska skriva om ens...

RSS 2.0