Längtar till sommaren!

Idag när jag vaknade mådde jag inte helt okej... Har problem med magkatarr och tar regelbundet tabletter mot detta men det verkade inte hjälpa idag... sov dåligt i natt och kunde knappt somna igår låg bara och vred mig för att hitta nåt sätt att ligga på som gjorde mindre ont.. hoppades att det skulle gå över för brukar göra det, men icke! Så fick tyvärr vara hemma från jobbet idag då jag inte kan äta utan att få jätteont.. (känns som mjälthugg hela tiden typ) Nog om det...

Längtar till sommaren för då ska jag hitta på massa skoj! Bland annat har jag en resa bokad och en resa ska vi boka idag:
3 Juni-10 Juni TURKIET- Marmaris, med släkten :) Skoj skoj för inte vart utomlands med de sen 2006 eller nåt, dock tråkigt för pappa och Jennie ska inte med, inte heller puttis :p hoppas verkligen på att mormor och morfar kan följa med!
4 Juli- 11 Juli ITALIEN- Cavallino/ Venedig (kanske också en sväng till Lido di Jesolo om vi hinner), med Puttis :D Extra kul för han har aldrig varit där och jag var där i somras (5 min från hotellet där vi ska bo på nu, bodde vi då) Det jag längtar mest till är nog kolla på markanden och i alla affärer Hihi... Skönt att jag inte kommer "behöva" pressa i solen hela tiden då jag varit i Turkiet 3 veckor innan :)

Vad ska ni hitta på i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0