8 Mars

Hej!
Idag skiner solen ute :D, dock ser det ut som det blåser lite men jag tänkte ta mitt glas saft och se om det går att sätta mig ute en stund ändå! :) Annars har jag ringt lite samtal för att reda ut lite hur min skolgång kommer se ut de kommande åren.. Imorgon ska jag ha möte och se hur det blir, min pappa följer med som råd! :) (tack snälla pappa för att du ställer upp!) Jag har även tagit ner lite tvätt, hängt upp lite tvätt och slängt in en ny maskin med tvätt, så skönt när man ser att det inte är så mycket tvätt kvar i tvättstugan nu! Jag diskar även lite och tänkte sen orka ta tag i att städa mitt rum.. Jag tycker faktiskt att det är roligare att städa i övriga huset än just mitt rum..

Idag ska katten till vetrinären och ta bort styngen! Så skönt att det gått bra och så.. dock hatar han att åka bil:(

Ska äta semlor med pojkvännen sen! men först hoppas jag på att pappa vill följa med mig ut och springa! måste komma igång med träningen nu!

Söta katten som ska till vetrinären!

Kommentarer
Postat av: hanna

Kan vi ju ha likadant haha :):) Gott med semlor!

2011-03-08 @ 20:45:54
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0