30 Mars

Har inte skrivit på ett tag då jag inte haft tid eller helt enkelt inte orkat.. Har varit mycket det sista..

Idag var jag på min älskade morfars begravning, så sorgligt men ändå så fint! Det var bara närmaste släkten vilket kändes väldigt skönt och naturligt! Det var så morfar ville ha det och det förstår jag<3 Jag saknar han som bara den.. och när jag satt där i kyrkan fick jag en klump i halsen precis som att jag inte kunde andas, precis innan tårarna kom.. Det var väldigt jobbigt! Men jag hoppas att han har det bra nu!

Innan har jag alltid trott att man träffas när man dör.. och att de som avlivit alltid finns med en och ser vad man gör och hör vad man tänker men jag vet inte alls längre.. Är rädd att jag aldrig mer kommer träffa min älskade underbara morfar som betyder så mycket!

Annars sitter jag nu hemma hos Putte och lyssnar på bra musik att tänka till när man är ledsen! :) Han slutar 00.30 så jag är helt ensam! SKÖNT. Borde egentligen plugga så ska väl börja med det så smått nu..

I måndags fyllde Puttisen år, han ville inte ha några presenter av mig så istället köpte jag ett nytt köksbord till oss och två fina soffkuddar! :) På hans födelsedag var vi på ikea igen och köpte lite smått och gott och pillade hemma hos honom! Fixat ordning en del och har även beställt en panoramatavla till sovrummet som förhoppningsvis kommer imon! :) Senare på dagen kom hans familj, och vi fikade, det var mycket trevligt tycker jag! :)

Skolan går förövrigt bra!, går i skolan måndagar och fredagar och sen har jag jobbtider tisdagar, torsdagar och varannan helg, vilket känns skönt att man har dagarna planerade på ett ungefär! i mitten av april börjar även kommunikationskursen på komvux, spännande!!!

Hoppas att alla har det bra och njuter av vårvädret! Så får vi se när jag uppdaterar igen! För vill inte ha bloggen som nåt måste utan mer när jag behöver skriva av mig lite!
Sitter vid puttes dator så fick bli en vårig exempelbild istället! :)


Kommentarer
Postat av: becca<3

Jag tror absolut att du kommer att få möta din morfar igen, jag tror defiitivt på "Livet efter detta" och att meningen med detta livet är för att förbereda oss inför att leva förevigt i lycka!

2011-03-31 @ 15:49:46
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0