<3

När ska man vakna upp ur denna jävla mardröm? jag börjar fatta att detta inte bara är en mardröm utan faktiskt ett helvete att leva utan någon man älskar! du har alltid stått mig nära! Har så jäkla fina minnen med dig men det räcker inte.. jag vill ha någon att berätta saker för.. någon att krama om, någon som kallar mig mimmsan (blev glad när du kallade mig det!).. det gör ont i hela kroppen och jag orkar ingenting... kommer jag någonsin orka något och se fram emot något? :( tar bara en dag i taget och humöret går upp och ner hela tiden! Orkar inte gråta mer men kan inte hålla tårarna tillbaka! JAG ÄLSKAR DIG!! finns inte ett liv utan dig! aldrig kunnat föreställa mig det.. du skulle ju finnas vid min sida föralltid :(

Det var ofta jag kunde gå och längta efter dig och bad mamma att få bjuda in er på middag! älskade att ha er här på middag eller när man vaknade av att höra era röster på nedervåningen! SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT!


Fina älskade morfar som betyder allt för mig!<3

Kommentarer
Postat av: becca<3

Jag beklagar verkligen sorgen!

Det är okej att gråta, att bli förbannad att ja vad som hellst, ta ut dina känslor så mycket du kan, sen efteråt så kanske du kan komma ihåg att han finns fortfarande i ditt hjärta och glöm inte att han hade aldrig velat se dig ledsen,



Kram på dig Mimmi och även om jag är jennies kompis så finns jag om du vill prata med nån , 0723241881, dygnet runt! <3

2011-03-13 @ 15:54:07
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0