3 Mars

IDAG HAR JAG OCH MIN KÄRA POJKVÄN VART TILLSAMMANS I 4 MÅNADER (offentligt, alltså då vi sa att nu är vi tillsammans) ;)

Idag har jag gosat med Putte mest hela dagen :), tills han åkte hem för att tråka med datorn :( Då åkte jag till karma och fikade med Andreas, sedan skyndade vi till kungsmässan innan de stängde så han fick köpa ett par byxor:)

Imon ska jag och Putte sola :D ska bli skönt! hoppas även att jag får mitt kosttillskott som ska göra att man blir lite brunare imon! ska testa det och om det funkar kan jag skriva om det här!

Vi ska även kolla resa till italien (vi ska åka dit i sommar) Hoppas vi bokar med:D!!
Blir i närheten av Venedig ialla fall, antingen Mirano (tror det hette så) eller om det blir som jag vill: Lido di jesolo- cavallino! för då kan vi gå på den underbara marknaden på tisdagen!!!!!! :D


Bilder från när jag var i Cavallino i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0