20 mars

Igår gick jag och la mig vid halv 10.. mådde inte alls bra.. var febrig och mådde illa :S, sov dåligt i natt med, vaknade hela tiden och kunde inte somna om.. Men idag mår jag bättre :D
Idag ska jag:
Jobba 12.15-16.15 (vill ha längre pass ju)
Hem och se på one tree hill :D
Äta middag med mamma, pappa, mormor, sara och magnus :)
Kanske vara med malin!

Imorgon börjar skolan! :) nästan saknat att plugga efter 3 veckors "ledighet" från skolan, eller kanske inte med 2-3 kurser blir perfekt för mig denna våren! och så kan jag jobba mer med! så nu jobbar jag typ varje tisdag och torsdag och varannan helg! PERFEKT! då har jag lite tid över till min komvuxkurs med :)



 Har inga bilder på denna datorn :( får fixa det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0