19 mars

Satte mig vid datorn och undrade just varför jag inte uppdaterat på 5 dagar? men kom på att jag har ju faktiskt ingen dator.. lämnade tillbaka min dator till skolan i onsdags.. i torsdags ordnade jag så jag får läsa på komvux (en kurs fast jag inte är 20 än), och sen hälsade jag på aranäs och kollade så allt var som det skulle, att jag var inskriven osv... idag har jag jobbat! :) full rulle hela dagen! GÖTT! nu slappar jag bara i soffan med mammsen och pappsen, vi ska snart kolla på HÄMNDEN :) verkar bra tycker jag! längtar till måndag då jag får träffa älsklingen igen ;) men först ska jag till ungdomsmottagningen, och sen skolan (3 lektioner:)) tror vi ska simma efter skolan jag och putte:) och på tisdag ska vi baka bullar :D
En fin bild på min älskade syster från hawaii! :) hon kommer hit på middag imon, MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0