13 Mars

När vaknade du imorse?
strax innan 10 av att pappa ringde (det var då jag gick upp, vaknade och gav putte en hejdåpuss innan han gick)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Varför kan inte mamma svara?

Ringde du nån imorse, vem och vad sa ni?
Ja, personen svarde inte (eller aa det var nyss)

Vilket humör är du på?
TOM....

Vad har du på dig just nu?
älskade rosa pyjamasbyxor och en t-shirt! :)

Har du ont någonstans?
I hjärtat :(

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Kinamat<3

Hur mycket var din senaste lön på?
Jag vet inte riktigt.. 2500-3000 kanske.. slut är den ialla fall! får inget studiebidrag längre :(

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Oj! solade, men då tog jag ut pengar.. måste vart kläder eller nåt..

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook :D

Vad ska du göra idag och ikväll?
Klippa mig ikväll och bara umgås med nära och kära <3

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Jag vet inte riktigt :) blir nog winnerbäck eller melissa horn eller nåt annat fint!

Varför ska man läsa din blogg?
Om man vill ska man! :) kommentera får man gärna göra med! och säga till vad man vill läsa mer om :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Oj! jag sov nog för var "ledig" förra veckan!

När fotade något senast, och vad?
Min persikoglass :D

Kan du stå på händer?
Kanske :)

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
en stol

Vad gör tuppen när han står på ett ben?
hur ska jag kunna veta det? :)

Vad tror du att klockan är?
runt 11 :)

Vad borde du göra idag?
Åka till skolan och skriva ut mig och städa rummet (färga håret, det kanske jag ska) men jag ska kolla på sofias änglar och one tree hill :)

Vad ska du ha på dig idag?
Vet ej '

Går du i kyrkan?
Ne inte om det inte är nåt speciellt

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Jag hade frågat morfar vart han är nu och om han har det bra!

Kanske blir blond igen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0