Sammanfatting av 2010 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte skidor i en hel vecka med kompisar, åkte till grekland/turkiet med min bästa vän. Drack onödigt mycket i somras, testade röka (VÄLDIGT ONÖDIGT.. ja), åkte och badade efter jobbet med jobbarkompisar:), var på begravning åt en närastående =/, var på urnsättning, skolkade onödigt mycket. Och massa annat som jag inte kommer ihåg nu :)


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade nog inga förra året

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?

En klasskompis.

4. Dog någon som stod dig nära?

ja, farmor =/<3.

5. Vilka länder besökte du?

tyskland, österrike, italien, grekland, turkiet (och så åkte jag igenom danmark)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Massa pengar :) och fler roliga kvällar med kompisar!

 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 juni, 3 november. 

8. Vad var din största framgång 2010?
Hmm, jag vet faktiskt inte :)

9. Största misstaget?

Att jag skitit i skolan tror jag nog.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Fick en liten hjärnskakning, och sen var jag sjuk en vecka i början av december.


11. Bästa köpet?

Jadu jag vet faktiskt inte:) resan till italien och grekland kanske?:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, nagellack, smink, sprit, resor, mat :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag blev kär i en underbar kille som gör allt för mig:) och att jag börjat umgås med mycket fina människor!

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?

Waka waka- shakira

Från och med du- oskar linnros

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt- Daniel Adams ray

Massa melissa horn låtar:)

15. Vem, vad eller vilka får årets "usch" av dig?
Säger inga namn :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vart i skolan och umgåts med kompisar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vart slö, skolkat

18. Hur tillbringade du julen?
Först åt jag frukost med familjen, sedan vid 3 kom mammas släkt och vi kollade på kalle anka och drack glögg. Efter det åt vi mat och ris a la malta:) senare på kvällen kom min pojkvän, lagom till julklappsöppningen. På juldagen firade jag med pappas släkt :)

19. Blev du kär i år?

Ja, både var och blev kär.

20. Hur många förhållanden?
2

21. Favoritprogram på tv/datorn?

Ung och bortskämd, ensam mamma, bartenderskolan.

22. Bästa boken du läste i år?

Vet ärligt inte om jag läste någon bok jag inte läst förut.

23. Största musikaliska upptäckten?
Melissa horn :)

24. Något du önskade dig och fick?

En väska till mina nagellack, one three hill 7e säsongen, en underbar sommar :)

25. Något du önskade dig men inte fick?

En del saker

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var i skolan, sen minns jag faktiskt inte

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Mer pengar (a)


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som innan tror jag väl

29. Vad fick dig att må bra?
Patric Thedin<3, sen kompisarna och familjen



30. Vem saknade du?

Exet saknade jag ett tag, farmor saknar jag hela tiden.


31. De bästa nya människorna du träffade?

Nya och nya men umgås ju mer med de nu :) typ, Putte, Susann, Lina, Alexis mfl :) De roliga på jobbet.

32. Årets roligaste?
Sommarkvällarna, och Puttes inflyttningsfest!!


33. Årets händelse?
Nyförälskelse

34. Årets största kärlek?
Vännerna, pojkvännen, familjen

35. Årets besvikelse?

Att sommarn tog slut så fort.

36. Årets citat?
?
37. Årets snällaste?

Patric

38. En plats eller en händelse som du önskade att du befunnit dig på i år?
Utomlands i värmen

39.  Utan att göra detta till nyårslöften, hur tror du att nästa år blir?
BÄTTRE!! BRA, BÄST? :) Gladare i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0