Presentera mig själv

Jag heter Mimmi och fyller 20 år den 31 maj (längtar en del). Jag går andra året på plusgymnasiet, på stylistlinjen. Tycker att skolan är piss och vill ta studenten imon typ! Innan jag bytte linje gick jag barn och fritid på Aranäs gymnasiet i kungsbacka, MYCKET BÄTTRE!
När jag inte går i skolan så brukar jag mest umgås med min kära pojkvän som jag träffade på jobbet (mcdonalds), i somras började vi umgås nästan varje dag och blev ett par i november :)! Jag brukar även umgås med mina vänner!
Just nu bor jag med mina föräldrar, min lillasyster, katten och kaninen, i Hede (kungsbacka), dock kan man väl säga att jag nästan bor hos pojkvännen i oskarsberg då jag är där typ 6 av 7 dagar i veckan. (stormtrivs)! Så härligt att vara själv i ett stort hus! så tanken är väl förhoppningsvis att jag flyttar dit när jag har råd!
Jag vill börja träna innebandy igen men är för lat och vet inte vilket lag jag vill börja i så det kommer nog aldrig bli av :(
Mer än så vet jag inte vad jag ska berätta, fråga om de är nåt vetja!


Slänger in en bild på mig och min bästa vän (som jag saknar massor) från när vi var i Grekland i september.

VILL UTOMLANDS NU! HELST FLYTTA TILL ITALIEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0