Nyårslöften och saker att hinna med 2011

Jag brukar aldrig ha nyårslöften då jag oftast trivs med hur jag lever, och trivs jag inte med de så ändrar jag på det. Men iår MÅSTE jag bli bättre med skolan, även om jag är så sjukt skoltrött att jag tror jag kommer dö!!! Fast egentligen är det vägen till skolan som är jobbigast, att gå upp på morgonen och gå till tåget.

Så nyårslöften detta året:
  • Bli bättre på att gå till skolan (måste hållas), är dock ledig varje fredag så tror det blir lättare, sköter jag inte skolan får jag säga upp mig från jobbet...
  • Äta ordentligt!, inget slarv med maten längre så jag kan gå upp de där jävla 5 kg jag tappa när jag var sjuk åtminstonde.
  • Börja träna, (jag började i slutet av året men blev sjuk och sen gav jag upp), men nu ska jag fan följa med pappa och syrran till gymmet! Pappa bjuder ju så kan inte skylla på det heller...
Saker jag vill/ska göra innan året är slut:
  • Fylla 20
  • Åka till Turkiet
  • Tatuera körsbärsträdskvistar på sidan
  • Pierca industrialpiercing
  • Sätta upp mig på bostadskö (?)
  • Gå upp i vikt (!)
  • Gå ut tvåan med bra betyg
  • Börja sista året på gymnasiet
  • Åka utomlands med pojkvännen och/eller kompis/-ar
  • Skaffa nytt jobb
  • Ha galna fester med kompisar
  • Fyller på listan när jag kommit på mer saker jag vill göra!
  • Skaffa en egen hund eller katt (dock kommer jag inte få det fören jag flyttar). Får nöja mig med denna söting sålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0