En lista:)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min pojkvän sa att han älskar mig:)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade

Det sista du sa högt: haha det minns jag faktiskt inte

Det senaste någon sa till dig: minns inte det heller

Vad har du druckit idag: Vatten, apelsinvatten, äpplejuice:)

Vad var det senaste du åt: En donut

Vad var det senaste du köpte: en cider på trädgårn

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: snökaos

Godaste glassmaken: melon

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja

Sover du tungt: tror det.

Drömmer du mardrömmar: aa

Trivs du med ditt jobb: jadå

Favoritklädsel: beror på vart man ska

Favoritlåt just nu: många

Vad ser du om du tittar till höger: köksbord med massa nagellack

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska på bio

Vad ska du göra härnäst: Göra mig iordning till bio

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: neutralt

Favoritgodis: blandat

Kläder just nu: mjukiskläder

Sommarplaner: turkiet sen vet jag inte

Hur många kuddar sover du med: en, men har 4 i sängen

Spelar du något instrument: nej

Morgon eller nattmänniska: inget av det
Vad är viktigast för dig: personer som betyder

Är du kittlig: mja

Snarkar du: ibland tror jag

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: spindel, silverfisk

Längtar du mest efter just nu: en kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0