3/1

Jag har svårt att sova, eller faktiskt har jag inte ens försökt för jag känner mig inte ens trött än.. jag försöker komma på ett bra sätt att förvara mitt smink och mina sminkborstar på.
Och så kom jag på att jag borde åka till ikea snart igen för att köpa nya "skrivbordsben" egentligen lådor som jag ska ha som skrivbordsben så jag kan lägga ner alla papper och skit som just nu bara ligger under skrivbordet.
Att jag aldrig blir nöjd med mitt rum.. när jag väl blir nöjd är det nog dags att flytta! Kanske är anledningen till att jag aldrig orkar få iordning på rummet.. att jag vill flytta snart? :)
Slänger ialla fall upp en bild på min nagellacksförvaring som jag äntligen blivit nöjd med! (tills jag får för många lack)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vars har du köpt den? :)

2011-11-28 @ 17:18:16
URL: http://alexyoo.blogg.se/
Postat av: Stina

Vart har du köpt den?

2012-12-09 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0