3/1-11

Idag blir en slappis/städar dag tror jag. Redan slappat fram till nu, men nu ska jag göra mig iordning och sedan plocka undan på rummet så pappa kan hjälpa mig med hyllorna jag köpte på ikea igår, (försökte själv kl 1 i natt men lyckades bara skära mig på skruvmejseln).
Ikväll ska jag åka till min och min pojkväns gemensamma kompis och kolla på film för att vänta på pojkvännen och en kompis ska sluta jobbet och komma och lämna henne och hämta mig! Ser ut att bli en bra fortsättning på dagen i alla fall!
Jag känner att jag lyckas bra med att se det mesta positivt och är glad (är nog för att det är lov).

För övrigt har jag och min pojkvän vart tillsammans (offentligt) i 2 månader idag :)! Det kanske man kan ha som anledning till att gå på bio i veckan :) eller så går man bara för att det är mysigt!

Känner ju att jag vill hitta på något annat än att sova och sitta vid datorn på mitt lov (även om det är det skönaste som finns. Dock är mamma ledig denna veckan så blir nog lite mer än så gjort!)

Ska be syrran hjälpa mig att fixa bloggdesignen idag! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

jag hjälpte dig aldrig, men kanske någon annan dag när vi båda är hemma :)

2011-01-03 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0