2010 :)

Hur har året 2010 varit för dig? – Bra och dåligt, slutade bättre än det började. Jag gjorde slut med min pojkvän jag vart tillsammans med i nästan tre år. Men i slutet av året blev jag nykär (underbart ju!) Farmor dog =/ men mycket roligt hände också under året!

Bättre än förra året? – Ja det tycker jag allt!

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Italien! :) åh va jag längtar tillbaka!!!!!

Har du flyttat under år 2010? – Nej, det får väl vänta tills jag gått ur skolan (har ju inte ens satt upp mig på bostadskö)

Har du hittat en ny låt som du älskar? – många bra som jag gillar

I så fall vilken? – många bra

Har du kysst en främling? – Ne:), inga främlingar..

Hur har din kärlek varit 2010? –  Gjorde slut med E, då det inte längre funkade, synd bara att man inte kan vara kompisar och ses ändå =/ (känt varandra sen åttonde klass), men på hösten blev jag nykär så kan sammanfatta året som bra i kärleksväg ändå :)

Har du varit kär? – Ja, och jag är :)

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja det har jag.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – JA :)

Har du haft ett hemligt förhållande? - NJA!

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej

Har någon i din släkt avlidit? – Ja, farmor =/

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, jag slåss inte :)

Varit i slagsmål? – Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? – Ja, man lär sig av sina misstag

I så fall vad? – Ingen specifikt jag kommer på nu

Har du skämt ut dig? – Har jag säkert ;)

Har du ljugit för en vän? – vet inte:)

Har du varit ute en hel natt? – Halvt

Har du blivit tagen av polisen? – Nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Aa

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

Vilken skola går du på? – Plusgymnasiet i Göteborg

Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nejdå

Hatar du någon på din skola? - Hatar inte men ogillar hela skolan ;)

Har du gjort något framsteg? – Nej tvärtom

Haft alla rätt på ett prov? – Ja

Har du träffat nya vänner? – Ja, Susann, Alex, Lina. bla :)

Har du förlorat en vän? – Ne men glidit isär =/

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ne eller kanske

Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej

Har du ljugit för en bästavän? – Ne de tror jag inte

Har du haft en relation med en vän? – Hehe

 

(Hittade listan på kissies blogg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0