Tre saker

Tog listan från Linns blogg :) http://linnljungblad.blogg.se/

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Kyla, praktik och dumma människor
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: SOLO-tidning, p-piller, apelsin
Tre saker jag gör just nu: Väntar på Putte, puttar bort Fabian från min filtallrik och pussar han på huvudet x)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Flytta till Italien, åka till Thailand, Flyga luftballong
Tre saker jag kan: Klaga!!!, sitta på huk med hela fötterna mot golvet, Kommer inte på nåt mer jag kan x)
Tre saker jag inte kan: Engelska, sjunga, vifta på öronen
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Lars Winnerbäck, Melissa Horn och de som betyder nåt för dig :)
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Göra akryl och gele naglar, måla människor och djur, engelska
Tre favoriträtter: Tacos, kinamat, sallad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0